Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
INFORMACJA DLA STRON DOTYCZĄCA SPOSOBU, MIEJSCA ORAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW PRZY ZAŁATWIANIU SPRAW W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
I. Wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolniczej do celów budowlanych.
1. Sprawa załatwiana jest w pok. nr 215.
2. Wymagane dokumenty:
a) wniosek - (podanie strony do urzędu),
b) decyzja o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu (kopia),
c) projekt zagospodarowania działki (kopia),
d) wypis i wyrys z ewidencji gruntów (kopie),
e) w przypadku wyłączania z produkcji rolniczej gruntów klas I – III – tzw. Szkic wyłączenia użytku „B” w 2-ch egzemplarzach.
II. Zaświadczenie z ewidencji gruntów i budynków o posiadaniu budynku – (do celów meldunkowych, kredytowych, hipotecznych itp.)
1. Sprawa załatwiana jest w pok. nr 216, 217, 218 – w zależności od tego, na terenie której gminy położona jest nieruchomość.
2. Wymagane dokumenty:
a) wniosek – (podanie strony do urzędu),
b) kopia z mapy zasadniczej z naniesionym budynkiem, zakupiona w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Strzyżowie.
III. Zwroty działek tzw. siedliskowych i dożywotniego użytkowania.
1. Sprawa załatwiana jest w pok. nr 215.
2. Wymagane dokumenty:
a) wniosek – (podanie strony do urzędu) – byłego właściciela lub jego spadkobiercy /ców/,
b) decyzja z lat wcześniejszych /70 – tych/, dotycząca przejęcia gospodarstwa rolnego na Skarb Państwa w zamian za emeryturę,
c) w przypadku ubiegania się o zwrot w/w działek spadkobierców, należy załączyć postanowienie Sądu o nabyciu praw do spadku.
IV. Zaświadczenie o posiadaniu gospodarstwa rolnego do celów emerytalno – rentowych.
1. Sprawa załatwiana jest w pok. nr 216, 217, 218 – w zależności od tego, na terenie której gminy położone są grunty.
2. Wymagane dokumenty:
a) wniosek – (podanie strony do urzędu), z podaniem wymaganego okresu tj. przedział w latach.
V. Wypisy z rejestru gruntów.
1. Sprawa załatwiana jest w pok. nr 216, 217, 218 – w zależności od tego, w której gminie położone są grunty.
2. Wymagane dokumenty:
a) wniosek – (podanie strony do urzędu), formularz wniosku dostępny w pokojach jak wyżej lub na stronie internetowej urzędu).
VI. Sprzedaż, dzierżawa, najem – majątku Skarbu Państwa i Powiatu.
1. Sprawa załatwiana jest w pok. nr 215.
2. Wymagane dokumenty:
a) wniosek – (podanie strony do urzędu) z uzasadnieniem celu.
VII. Zwrot wywłaszczonych nieruchomości (z wyjątkiem lasów).
1. Sprawa załatwiana jest w pok. nr 215.
2. Wymagane dokumenty:
a) wniosek – (podanie strony do urzędu) – z pełnym uzasadnieniem, co do żądanego zwrotu.
Formularze:
Osoby:
Kierownik Wydziału Andrzej Twardowski pokój 215 tel. 17 276 50 00 wew. 29 e-mail: geodezja@strzyzowski.pl
Stanowiska obsługi interesantów tel. 17 276 50 00 wew. 24 e-mail: gn@strzyzowski.pl
Inspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w gminach Niebylec i Wiśniowa Jadwiga Dziadosz pokój 217 tel. 17 276 50 00 wew. 24 e-mail: jadwiga.dziadosz@strzyzowski.pl |
Inspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w mieście i gminie Strzyżów Jan Nowak pokój 218 tel. 17 276 50 00 wew. 32 e-mail: jan.nowak@strzyzowski.pl
Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w gminie Czudec Karolina Pietrucha pokój 217 tel. 17 276 50 00 wew. 24 e-mail: karolina.pietrucha@strzyzowski.pl
Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w gminie Frysztak Paweł Wójcik pokój 217 tel. 17 276 50 00 wew. 28 e-mail: pawel.wojcik@strzyzowski.pl
Podinspektor ds. Geoportalu oraz rejestru cen i wartości nieruchomości Jaromir Wójtowicz pokój 218 tel. 17 276 50 00 wew. 32 e-mail: jaromir.wojtowicz@strzyzowski.pl
Damian Lubojemski pokój 218 tel. 17 276 50 00 wew. 32 e-mail: damian.lubojemski@strzyzowski.pl |
Inspektor ds. klasyfikacji gruntów
Stanisław Rokosz
pokój 213
tel. 17 276 50 00 wew. 52
e-mail: stanislaw.rokosz@strzyzowski.pl