Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych
Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych nadzoruje Starosta Strzyżowski. Na mocy Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Strzyżowie stanowisko to zajmuje się prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
W zakresie obowiązków ww. stanowiska znajduje się:
1) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Zarząd Powiatu w Strzyżowie,
2) współpraca z właściwymi merytorycznie jednostkami organizacyjnymi i wydziałami w zakresie przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla udzielanych zamówień publicznych,
3) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń Starosty związanych z realizacją zamówień publicznych,
4) współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych Powiatu w przygotowywaniu i realizacji zamówień publicznych dotyczących działalności tych jednostek,
5) prowadzenie spraw związanych z rozstrzyganiem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przedkładanie Zarządowi lub Staroście dokumentów do zatwierdzenia przeprowadzonego postępowania oraz określone przepisami prawnymi przekazywanie informacji o jego wynikach,
6) przedkładanie właściwemu merytorycznie Wydziałowi materiałów związanych z udzielaniem zamówień publicznych do publikacji w serwisie internetowym Powiatu.
Osoby:
Inspektor
Wojciech Gątarski
tel: 276 50 00 w.27
e-mail: wg@strzyzowski.pl